Професионална гимназия по механоелектротехника
„Христо Смирненски” гр.Кнежа
към Проекти

BG-Кнежа: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Професионална гимназия по механоелектротехника/ПГМЕТ/ "Христо Смирненски", ул. "Марин Боев" № 5, За: инж. Цветана Николова Трендафилова, България 5835, Кнежа, Тел.: 09132 7230, E-mail: pgm_kn@mail.bg, Факс: 09132 7230

Място/места за контакт: Професионална гимназия по механоелектротехника/ПГМЕТ/ "Христо Смирненски"

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Друг: Професионална гимназия

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание

II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на техническо оборудване за обучение в ПГМЕТ „ Христо Смирненски” – гр. Кнежа”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата

Доставки

Покупка

Място на изпълнение: Сградата на ПГМЕТ „Христо Смирненски” – гр. Кнежа, находяща се в гр. Кнежа, ул. ”Марин Боев” № 5

Код NUTS: BG314

ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Предметът на обществената поръчка е „Доставка на техническо оборудване за обучение в ПГМЕТ „ Христо Смирненски” – гр. Кнежа” по одобрен за финансиране проект по Национална програма „Модернизиране на системата на професионалното образование”, приета с решение № 216/04.04.2011 г. на Министерски съвет. Обществената поръчка включва доставка на един брой 3-осна универсална вертикално-хоризонтална фрезова машина със цифрова индикация тип ND 780, линейни измервателни системи и 3D устройство за измерване на детайла за нуждите на ПГМЕТ „Христо Смирненски” – гр. Кнежа, съгласно техническите спецификации от конкурсната документация.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

42000000

Описание:

Машини за промишлена употреба

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката

ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка на един брой 3-осна универсална вертикално-хоризонтална фрезова машина със цифрова индикация тип ND 780, линейни измервателни системи и 3D устройство за измерване на детайла за нуждите на ПГМЕТ „Христо Смирненски” – гр. Кнежа, съгласно техническите спецификации от конкурсната документация.

Прогнозна стойност без ДДС

83333 BGN

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

Срок на изпълнение в месеци

8

РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие трябва да бъде в размер на 200 (двеста) лева и да бъде представена съгласно чл. 27, ал. 1, т. 1 и т. 2 от НВМОП, в една от следните форми: - парична сума, платима по следната банкова сметка на ПГМЕТ „Хр. Смирненски” – гр. Кнежа БАНКА “ДСК” – ГР. КНЕЖА BG44STSA93003110022901 BICкод: STSABGSF - оригинал на банкова гаранция за участие, издадена в полза на Възложителя по указания образец (съгласно приложение №4) и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите.Гаранциите за участие в конкурса се задържат и освобождават от Възложителя по реда на чл. 28 и чл. 29 от НВМОП. Съгласно чл. 26, ал. 1 и ал. 3 от НВМОП, преди подписването на договора, участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, трябва да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 1 (един) % от стойността на договора без ДДС в една от следните форми: - гаранция за изпълнение на договора под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка на ПГМЕТ „Хр. Смирненски” – гр. Кнежа БАНКА “ДСК” – ГР. КНЕЖА BG44STSA93003110022901 BICкод: STSABGSF или - оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена в полза на възложителя (съгласно приложение №5) и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на договора. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от Възложителя в съответствие с условията на проектодоговора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането се извършва в лева, по банков път, по сметка на изпълнителя до 10 /десет/ работни дни след предоставяне на финансиране от страна на Министерство на образованието по одобрен проект по програма „Модернизиране на системата на професионалното образование”, приета с Решение № 146/12.03.2009 г. на Министерски съвет на Република.

ІІІ.1.4) Други особени условия

При непредставяне на документ, посочен в документацията за участие, възложителят отстранява участника от участие в процедурата. По свое желание участникът може да представи и всякакви други документи, извън задължително изискваните.

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри

Изискуеми документи и информация: Всяка оферта трябва да съдържа всички документи посочени в чл. 13 от НВМОП и документацията за участие.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Изискуеми документи и информация: 1. Копие от годишния баланс за предходната финансова година; 2. Копие на отчета за приходи и разходи (отчета за доходите) за предходната финансова година Минимални изисквания:

ІІІ.2.3) Технически възможности

Изискуеми документи и информация: 1. Списък на договори за поръчки в тази област, изпълнени през последните три години, придружен от препоръки за добро изпълнение за тези договори, при наличие на такива; 2.Копие от валиден сертификат ISO 9001:2000 или еквивалентен на производителя на оборудването за дейностите, свързани с предмета на поръчката; 3. Копие от валиден сертификат ISO 9001:2000 или еквивалентен на участника в процедурата, свързани с предмета на поръчката; 4.Описание на сервизните възможности и ресурси , с които участникът разполага.

Минимални изисквания:

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура

ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите

ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите

Икономически най-изгодна оферта при: Показатели, посочени в документацията

ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ

IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)

Срок за получаване на документация за участие

Дата: 31.10.2011 г. Час: 16:00

Платими документи

ДА

Цена

23 BGN

Условия и начин на плащане

Документацията за участие се получава в деловодството на ПГМЕТ „Христо Смирненски” – гр. Кнежа на адрес: ПГМЕТ „Христо Смирненски” – гр. Кнежа, 5835 Кнежа, ул. "Марин Боев" № 5. Документацията се заплаща на касата на ПГМЕТ „Христо Смирненски” – гр. Кнежа.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти

08.11.2011 г. 16:00

IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите

Срок в дни

30

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите

Дата: 09.11.2011 г. Час: 13:00

Място

Сградата на ПГМЕТ „Христо Смирненски” – гр. Кнежа, 5835 Кнежа, ул. "Марин Боев" № 5

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, съгласно чл. 38, ал. 5 от НВМОП.

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.10.2011 г.

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ